1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Prázdniny 2024 s vnukem na kole..


 














7 komentářů:

  1. Bětuško,máš fajn parťáka na vyjížďky na kole.Když byla vnoučata mladší jezdila jsem s nimi také na výlety na kole.Teď už jezdí raději na motorkách a nebo auty.Jezdíte i moc hezkou krajinou.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JItulko moc děkuji jo parták super všude mne tahá ještě že mám elektrické kolo hezké dny přeji..

      Vymazat
  2. Krásné fotografie. Máš super parťáka na cesty. Na kole se toho stihne docela hodně. Škoda, že už kolo nemám a tedy ani výbavu na něj. Stejně bych se bála na kole vézt s sebou foťák. Kdybych se někde "vymázla", tak bych mohla přijít jak o kolo tak o foťák. Tak že chodím raději pěšky i když na kole bych toho stihla víc a dojet i dál....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji jo s vnukem to je super to víš jak je u mne tak se nudí pořád něco musím vymýšlet ale mám to elektrické kolo tak to ujde hezký týden popřeji ..

      Vymazat
  3. Bětuško Tobiášek je už velký kluk,moc šikovný 🥰🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji jo roste nám to bude mu už 13 let to víš všude mne tahá aby jsem sním jezdila mám ho tady o prázdninách tak mám veselo i pravnoučátka Jasmínka a Mikulášek jsou tady každý den a 12 se jim narodil bratříček Oliver tak další pravnouček užívám si je a nejsem sama hezké dny přeji ..

      Vymazat
  4. Ahojky Bětuško, tak ty jsi tedy akční babička. To je moc dobře. Tobiášek už je v elký kluk. Jak ten čas letí. Měj krásné zdravé dny. Po tropech se citelně ochladilo. Máme 12 st. a silný studený vítr. Je to šok.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Pokračování Řeka Mohelnice je ode mne o 2 ulice tak doufám že se nevyleje úplně

 To ještě nebyla tak plná  šla jsem se projit s pejskem  ale druhý den to už bylo horší  už jsem tam neprošla jenom  sem to fotila  s mostu ...