1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Dovolena v Bulharsku na Zlatých Pískách 2024


 Pár foteček  byla jsem na dovolené  v Bulharsku bylo   super čekání  na letišti v Ostravě..

Tady  už jsem  na hotelu  ubytování  jsem měla super pokoj sama pro sebe výhled  s balkonu  na  bazén a na  moře  k moří 50 metru tak jsem nemusela  dlouho chodit  u toho  lehátka  a deštník  všechno bylo v ceně.








Bazén byl super  přímo  v hotelu   v pozadí je také vidět moře..









Nádherné  orchideje 



Večerní  ukázka  papoušku byli nádherní 




Vstupní hala v hotelu  to letadlo tam bylo super 




Veget posezení .

tam jsem s kamarádkou  oni mne přemluvili abych  jsem  letěla  na dovolenou a  byla jsem ráda  že jsem jela.


to si dáváme  kávičku  všude   jsme měli  piti a kávu  v ceně   po celém hotelu  

Zákusky  také a  ovoce..

Večer  to bylo  u bazénu  posezení   a vždy byl nějaký program ..

cvakni 2 krát na video 
















Byla jsem se podívat  i na Delfinárium ve  Varně  .







Některé videa  mám dlouhé tak to mi tady  to nešlo nahrát jenom  krátké   tak aspon něco ..

Měli jsme   všude   takové automaty  na piti a  na kávu  až do pozdní  noci   jsme si mohli  vzít co jsme chtěli  i na baru nám  namíchali  koktejl 

zákusku plno  jenom něco  jsem nafotila   a zeleniny plno  salátu ..






Letí se domů

11 komentářů:

  1. Ahojky Bětuško, paráda. To jsi měla super dovču. Je dobře, že jsi kamarádku poslechla a odjela. Fotky nádherné. Videa super. Podívaná u delfínů zážitek. Hotel hezký i pokoj. Bazén hend u nosu hihihihi. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji jo byla jsem ráda že jsem jela..

      Vymazat
  2. Zdravím Bětuško. Měla jsi nádhernou dovolenou. Já jsem u moře nikdy nebyla, ale to nevadí.Ráda se podívám na fotky vás, kteří jste tam byli. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko děkuji jo ja jsem byla už s dcerkou a vnukem v Bulharsku je to už dávno tak jsem si to znovu zopakovala

      Vymazat
  3. Krásná dovolená,já byla v Bulharsku 3x a vždycky super.A letěla jsi nad námi,na letiště to máme kousek a letadla nad námi létají hodně,to je dobře.Hned bych zase někam odletěla,ale asi bych to s nohama nevydržela.Opatruj se a měj se hezky 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji moc užila jsem si to jo to určitě letěla jsem nad váma

      Vymazat
  4. Bětuško,nádherné fotografie a hodně lákavé.Moc ti to sluší,jsi moderní žena,pořád šik.
    V Bulharsku je krásně,byli jsme tam několikrát ještě s malými dětmi.Naposledy s manželem a synem v roce 2003 autem,bylo dobrodružství.Kdybych neměla najednou strach z letadla a to jsem už několikrát letěla podívala bych se znovu do Bulharska.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji to já také mám strach z letadla ale jde to vydržet není to tak daleko

      Vymazat
  5. Bětuško zdravím, úžasná dovolená, zasloužíš si ji, dobře, že Tě přemluvili. Fotečky nádherné, prostě pohádka. Také jsem v Bulharsku 3x byla , ale pokaždé autem a to je už dávno, dávno. Nyní si užívej domova a klidu, prázdniny skončily, dospěláci v práci, školáci ve škole. Opatruj se ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Danuško moc děkuji jo bylo super jsem ráda že jsem jela naposledy jsem byla ještě z manželem v Řecku to víš že mi tam chyběl .

    OdpovědětVymazat
  7. Bětko, je dobře, že jsi s kamarádkou vyrazila na parádní dovolenou. Budeš mít další vzpomínky a zážitky, těch není nikdy dost. Hotel se mi moc líbí, zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Pokračování Řeka Mohelnice je ode mne o 2 ulice tak doufám že se nevyleje úplně

 To ještě nebyla tak plná  šla jsem se projit s pejskem  ale druhý den to už bylo horší  už jsem tam neprošla jenom  sem to fotila  s mostu ...