1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Něco ze zahrady.






Muškáty  mám  letos nic moc  nějak se jim nedaří 









Rajčátka mi teprve  rostou   jsou ještě zelené pěstuji je jenom v kyblíku  ale daří se jim tam .





 



10 komentářů:

  1. Bětuško, krásně ti to vše roste i kvete. Nádhera, ale je za tím plno práce. Tak ať se daří a měj se moc hezkým

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško máš krásnou zahradu 🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško zdravím, máš krásnou zahradu ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško máš moc hezkou zahradu, vše upravené a krásných kytiček. Chci se zeptat na pěstování rajčat - to jsou nějaké speciální kyblíky nebo to je jedno jaké použiju ? Opatruj se, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji odepsala jsem ti na blog jak máš levanduli můžou být kyblíky jaké chceš ale aby byli dost hluboké a navrtat kolem spodního okraje dírky aby se nedržela vtom voda.-.

      Vymazat
  5. Myslím, že u vás je výborné ovzduší, tak vám všechno krásně roste a kvete. Je to parádní výzdoba, radost pohledět. 😊

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady.

Muškáty  mám  letos nic moc  nějak se jim nedaří  Rajčátka mi teprve  rostou   jsou ještě zelené pěstuji je jenom v kyblíku  ale daří se jim...