1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.



Přes  tu  lávku  se nám  houpalo ale  zvladlo se  to -.. ..


Krásný  pocit tam stát ale Tobik  tam nevlezl  na  to  sklo ha ha  .




nechtěl    tam  
Tobik   z maminkou..

Tak   a máme  pohodu..


Ale  foukalo   tam ..


moje   dceruška 


Já  


Ale  pak  nám chutnalo Tobik měl   knedle   z borůvkama..



dcerka  také  



já  měla  kuřádko 



super  zrcadla  







Krásné  sochy  z písku..



 


10 komentářů:

  1. Bětuško,krásný výlet a nádherné fotografie.Tak tam bych já také nevlezla,mám hrozné závratě a jak je to prosklené to vůbec.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jtulko moc děkuji za komentář neni to tak strašné ..

      Vymazat
  2. Krásný výlet Bětuško.Jeli ste nahoru na Pustevny lanovkou nebo autem?A ty sochy z písku jste navštívili kde,ty asi na Pustevnách nejsou.Je tam nádherně,ale už jsem tam hodně dlouho nebyla.A ty knedlíky vypadají lákavě...

    OdpovědětVymazat
  3. Jindřiško děkuji lanovkou nahoru a pak dole po cestě pěšky Tobik už nechtěl na lanovku tak nám to trvalo asi necelou hodinu dole ale zvládlo se to a ty sochy jsou tam nahoře jak vystoupiš z lanovky tak se dáš nahoru v levo tam se jde i na tu stezku pěkně opravilo se to co vyhořelo je tam hezký stoji to za to i ten výhled...

    OdpovědětVymazat
  4. Já se Tobíkovi nedivím. Mě by tam taky nikdo nedostal :-) Ale hezký výlet. Nevěděla jsem, že na Pustevnách je taky taková stezka. Sochy z písku parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu a komentář zdravím Helenko no chtěla sem se tam podívat byla sem tam vzimě jak byli sochy z ledu vystavene ,,

      Vymazat
  5. Bětuško nádherný výlet a krásné fotky...i to jídlo bezva....jistě bylo Vám moc fajn...a to je dobře...

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotečky, suprový výlet Bětuško1****************ba lávku by mě nikdo nedostal ani za milión hihi😉 😘

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...