1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak  a  je tady   podzím ještě  mi  tam  něco  kvete ,  ale  už  je vidět  že   záhrada   už je  taková   smutná    tam mi  krásně  nakvétaji   Chryzantény   maji malé  poupatka   tak určitě   budou  krásné..
Ale  barevná  kopřivá  je   pořád  hezká..
Mám  je  na  schodech   rozrostlo se to  až  moc .
Kopřiva barevna 

Muškátky už  dokvétají ..

Ibišek   ještě  kveta ,,







Chryzantény    maji    poupat   hodně  budou  určitě   krásne..


Náš  pejsek  


 

10 komentářů:

  1. Máš to moc krásné. Já už jsem se ze zahrady odstěhovala. Ukončila jsem pronájem. Bolí mě ruce a už to nezvládám a manžel už tam poslední roky nechodil vůbec a to rytí, pleti a sekání trávy už sama nezvládám a tak jsme se rozhodli pronájem zrušit. Tak si ještě tu krásu květů užívej. Mně zbude záhon před domem a ten mi na práci úplně stačí. Měj se pěkně a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji to máš pravdu už to tak nejde všechno zvládat já tam nic takové nepěstuji jenom květiny a keře a trávu seka manžel traktorkem já jenom poopravuji sekačkou tak to ještě zvládame .

      Vymazat
  2. Bětuško ještě ti to krásnė kvete.A už budou brzy kvést chryzantény.I podzim je na zahradě krásný...🍎🍎🍎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji i tady na blogu jo ještě kvete ale už to je takové smutné a těším se na chryzantény až rozkvetou to jsem přezimovala v květinačí a začalo to tak krásně růst a poupatka tam už jsou ..🍎🍎🍎🍎🍎🍎

      Vymazat
  3. Máte zahrádku pořád moc krásnou. A ten váš pejsek, to je miláček ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochválu jo to je miláček náš a dobrý hlídač..🍎🍎🍎🍎🍎🍎

      Vymazat
  4. Bětuško,podzim se blíží,ale tvoje zahrada pořád kvete.Máš ji moc krásnou a pejsek se tváří spokojeně.Je fajn,když může být často venku.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🍎🍎🍎🍎🍎🍎Děkuji Jitulko ale i podzím je krásný bude barevny pejsek je venkovni tak ani nechce být ve vnitř jedině když stříleji venku boji se ..

      Vymazat
  5. Bětuško máš to stále krásné, já letos muškáty ty převislé nic moc jinak pejsek je stále stejný je vidět, že se má u vás dobře♥ Děkuji za pěknou podívanou🌼💕🌸🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  6. 🍎🍎🍎🍎🍎🍎Ivetko také nějak letost nic neni pěkné ani rajčatka moc nemáme začalo to hnědnout A MUŠKÁTKY NO NENI TO ONO DĚKUJI ZA HEZKÉ KOMENTÁŘE ..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...