1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Děvčata   takovou nadílku   mám na  záhradě    než jsem to pohrabala  a  to ještě  je   hodně   na  stromě 
tak  bude další  nadílka  ha ha  ..mám co hrabat     ..

Dávám to   tady  u nás  lesákový   do lesa   pro  zvířátka   a srnečky .





Ježeček  se  knám zatoulal   ale  pak  zase   odpochodoval ..






 

8 komentářů:

  1. To by se v Zoo zvířatka mėla ale ty to máš daleko.Ježeček je moc milý a Mikulášek krásný kluk.Mūže s babičkou dělat zvířatka že žaludů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji jo Mikulášek měl radost a už si pro to přijel lesák vždy mu to dáváme pro srnéčky oni někdy přijdou až tady knám z lesa tak mám něco i pro ně a ještě toho je na stromě tak to spadne byl tady vítr tak to pozhazoval ale toho hrabani bylo dost brala bych raději ořechy ha ha ,ježešek jak sem hrabala tak přílezl ani nevím odkud a pak se stratil asi má někde hnízdečko..

      Vymazat
  2. Žaludů je letos všude hodně. Podle pranostiky se říká, že když je hodně žaludů, bude tuhá zima. Ježeček i vnouček jsou super. Krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji jo řiká se to , že jak je hodně žaludu tak bude tuhá zima ,tak uvidíme Mikulášek měl radost se vtom hrabat a ježeček nás jen tak navštivil ani nevím odkud vylezl dala sem mu granulku od pejska a snědl ji ale nevšimla sem si kam zalezl tak doufam že to přežije ..

      Vymazat
  3. Bětuško,tak to sis pohrabala a ještě pohrabeš.Takových žaludů.Já měla na zahradě dva velké smrky a zahradu plnou šišek,ale žaludy jsou horší.Ale máš milého pomocníka,vnoučka.
    Ježeček je kouzelný,snad někde zimu přečká.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško tedy to máte plnou zahradu žaludů to je opravdu sekec-mazec hihi ale máš výborného pomocníky Mikuláška♥ je slaďoučký ♥ ježeček je krásný a věřím, že bude k vám chodit jakmile jsi mu dala granulky to si bude pamatovat:-)❣️(◕‿◕)🙋‍

    OdpovědětVymazat
  5. ...a ti ježečci.To by bylo něco pro Libušku(Ježurku)Žaludy a kaštany jsme sbíraly jako děti(okolo Moravy a Štěrkáče.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt pěkná nadílka. A dobrý skutek. Zvířátkům bude určitě chutnat. Ježeček je pěkný návštěvník. Krásný den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady jsem nafotila

 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jen...