1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Neděle   odpolední  procházka   sice nepršelo   ale   Lysá  hora   byla   zatažena..







Manžel  v pozadi ..a pejsek  





 Opravené  splávy ..už  jsou po cele  řece..



Řeka  Mohelnice   oprava ..




















8 komentářů:

  1. Bětuš,děkuji za krásnou procházku.
    Přeji krásný den a držte se ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi zdravím a moc děkuji opatruj se ..😀😀😀♥♥

      Vymazat
  2. Moc krásná procházka kolem řeky. Přeji Ti prima den. Omlouvám se za smazany komentář, ale mobil zase přepisoval...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jarunko to nevadi to se stané že to přeskoči jo bylo aspon bez deště tak jsme se prošli .😀😀😀♥♥

      Vymazat
  3. Děkuji Ti Bětuško za krásnou procházku opravdu je u Vás moc krásně i pejsek je nádherný tak ho za mně pohlaď 😘💓 💋 💘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 💓 💋 💘 ❤️ Ivetko děkuji a pohladím ho ale je také někdy potvora utekl mi jak jsem otvirala bránku a 1 hod sem ho hledala po vesnici ale byl jenom tady kousek od nás u feny ha ha ..

      Vymazat
  4. Bětuško,krásná procházka.Hlavně,že máte kam chodit.My musíme vyjet za město.Pěkně hučí voda,tak hučela i Jizera,když jsem byli u ni na procházce.Pejsek vypadá,jako by chtěl do vody.Já měla o Bleky docela strach,jednu chvíli vypadala,že do toho proudu skočí.
    Měj se Bětuško hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Jitulko moc děkuji také 💓 💋 💘 ❤️ jo on tak lita kolem toho ale boji se vody nerád se koupe

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady jsem nafotila

 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jen...