1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Udělala  jsem si   výzdobu truhlíku   podzímu..














Tak  mi  kvetou  chryzantény..








 

7 komentářů:

  1. Máš to moc krásné Bětuško jinak zdravím a hlavně se opatrujte..❣️(◕‿◕)..❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  2. Bětusko,máš to nádherné.Upřimně závidím všem,kdo si mohou opečovávat domek a zahradu.Mně by to taky hodně bavilo.Jenže jsem v paneláku,kde si manžel libuje.Tak se aspoň těším u svých dětí a sester.
    Měj hezké dny a opatruj se

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu nádherná výzdoba.Dopadla jsem jako Jitka přede mnou.Nemám dům(po rozvodu)ani zahradu...
    Přeji pěkné dny ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Mas to.opravdu moc hezký rozkvetlé. Já jsem dávala truhlíky za okna v době, dokud jsme ještě neměli zateplené domy a mohla jsem tam mít plůtky jako zabranu proti pádu truhliků. Při zateplování domů jsme je museli odstranit a tak jsem truhlíky přestala dávat, protože tam tu zabranu proti pádu už mít nesmím.
    Jsme v druhém patře a nechci riskovat, že to někomu spadne na hlavu, tak už je nedávám. Ale měla jsem tu parádu ta okny moc ráda. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem stejný problém.Vyřešila jsem to tak,že jsem si koupila silnější kaloun.Přetáhla jsem ho přes truhlík a zavřela do okna.Už několik let mi to slouží.
      Přeji krásný den ☺

      Vymazat
  5. Děvčata moc vám všem děkuji za milé komentáře aspon si udělám radost na záhradě jak nikám nechodím opatrujte se 💓 💋 💘 ❤️ 💓 💋 💘 ❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuško moccc krásnéééé...a chryzantény nádhernéééé...někdo je nemá rád ale já je miluji...to se moc krásně na to kouká a děkuji potěšilo mě to....❣️🙋

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...