1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Orchideje

Tak mi to   zase  kvete ..



 

9 komentářů:

  1. Krásně ti Bětuško kvetou. Měj krásný den a opatruj se.😘❣️ (◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško,krásně ti orchidejky kvetou.Mně začaly kvést o Vánocích,ale dvě pořád ne.Také jsem si říkala,že je nafotím.Mám i jednu novou od manžela
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko moc děkuji také jo kvete mi to a maji hodně poupat ještě .

      Vymazat
  3. Moc hezky Ti kvetou. Mně kvetou čtyři. Bílá, červená, žlutá a žíhaná červenobílá. Pátá nasazuje poupata, jen nevím, jaká je to barva. Měj se moc hězky.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Bětuško, také mi vykvetly,ale dvě jsem musela vyhodit .Máme mrazivo a zase nám napadl sníh ,ale to u vás také.Hezký den 🌨️☃️💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji také se mi stalo že mi uhynulo jo máme teda zimu plno sněhu zase napadlo a teda mrzne pořádně ..

      Vymazat
  5. Bětko, také mi právě kvetou dvě orchideje. Sice květů moc nemají, ale jsem ráda za každý kvítek. Měj se hezky a do nového roku přeji všechno nejlepší, zdravím 😀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu blogu Evi jo mne se docela daří těm orchideji ..

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...