1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak to se mi i dnes 19.12.2023 podařilo znovu nafotit jenom z okna krásnou oblohu..







 

6 komentářů:

  1. Bětuško,nádherné barvy.U nás byly taky,ale ze sídliště toho moc vidět není.
    Chválila jsem ti cukroví,ale komentář asi spadnul do spamu
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jitulko jo bylo to ve spamu to mi udělalo poprve na tom blogu hezké dny přeji .

      Vymazat
  2. Týýýý jó Bětuško, to jsou skvělé fotky, líbí se m i ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné záběry. Teď bývá obloha opravdu úžasná. Také mám pár fotek, ale nemám čas udělat příspěvek na počítá se teď nedostanu a blogy procházím a komentují na mobilu. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. No páni Bětuško, také jste měli úžasnou oblohu aj u nás byla jen jsem nefotila jelikož poslední dobou se mi to focení moc nedaří asi mám už unavené ruce hihi. Měj se hezky a přejeme celé Tvé rodince krásný poklidný Advent.♥🎄🔔😇

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško, to je nádhera, povedly se ti opravdu parádní fotky. Přeji hodně zdraví do nového roku, pá 🎄😉

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...