1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Žijeme v krásné zemi naše Česko.














































 

7 komentářů:

  1. Ano,máme krásnou zemi.Na pár místech jsme byli díky naší dovolené v Jeseníkách.
    Teď už bychom ty náročné túry nedali.
    Bětuško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitrulko děkuji jo je to krásna země jo na některých sem byla ale to ještě s manželem no už se tam nepodívám sama hezké dny popřeji ..

      Vymazat
  2. Moc hezký výběr krásných míst. Z těchto v příspěvku, jsem nebyla nikde. 😢 Škoda. Všude je tam krásně a stálo by za to, jet tam někam na dovolenou. Ale kdo ví, co bude. Zatím nic nemůžeme plánovat, dokud se manžel neuzdraví i když se to jen pomalu zlepšuje. Uvidíme. Přeji krásné dny a hlavně zdravíčko. .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko zdravím a děkuji jo je to moc hezké nemusíme ani do ciziny a přeji hodně toho zdravíčka opatrujte se doma .

      Vymazat
  3. Máš pravdu Bětuško,je u nás krásně 💙

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško, dala jsi sem moc pěkné fotografie krásných míst, měla jsem velké štěstí hodně z nich osobně postupně poznat.Ty z výšky jsou z dronu?
    Jeseníky jsem poznala čirou náhodou ( poslali mě tam do lázní ) a pak už jsme se tam pro jejich velké kouzlo jen rádi vraceli. V Kravařích mám kamarádku a tak k zámku chodíme na procházku a na Cvilín mě vzala autem, do Hradce n.M. a dalších zámků jsme jeli od ní autem na výlet s manželem. Jo, já Moravu můžu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...