1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

🍁.🍂🍁Výzva barevný podzim procházka ze psem .


 Procházka s pejskem podzim 23.10.2023




krásné barvy podzimu..


Něco ze zahrady.












Procházka kolem řeky..











Klikni na to 2 krát   nahrála jsem i video kolem řeky..

10 komentářů:

  1. Les, řeka, parádní procházka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotografie Bětuško. Už jsem přidala odkaz 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko také zdravím a děkuji jo dnes bylo krásně tak jsem se prošla jo barvičky podzimu jsou nádherné .

      Vymazat
  3. Bětuško,to jsou nádherné podzimní fotografie.Voda je úžasná a pejsek by se chtěl vykoupat.Ona je voda
    vždy přitahuje,vidím u naší Bleky
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko moc zdravím a děkuji náš pejsek ten se vody boji ale v řece tam vleze chodím tam kolem řeky na procházku také se měj hezký..

      Vymazat
  4. Bětko, zdravím, jsem tu zas. V odpovědi jsi mi psala o Morávce, tam to trochu znám, děda pocházel z Morávky - Lipový. Máte tam určitě hezké procházky a prostředí v horách. Moc hezké video jsi natočila, povedlo se.
    Přišla jsem Tě pozvat na blog, přidala jsem příspěvek o Doubravě na Karvinsku, tam to znáš, jestli se chceš podívat.
    Přeji hezké říjnové dny. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc také děkuji za návštěvu mého blogu to máš pravdu procházky jsou tady krásné a výhled hned ze zahrady mám na Lysou horu.hezké dny přeji.

      Vymazat
  5. Bětuško pejsek je moc hezký, takový huňáč a pěkně jsi nafotila procházku. Podzim je kouzelný, ty barvy... Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji jo pejsek to je takové moje zlatičko otravuje zahradu máme velkou a vždy chce na procházku tak ho naučil manžel ale už není tak musím já všude sním chodit aspon se nenudím opatruj se..

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...