1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Výzva -barevný podzim 2023 díl 1🍁.🍂🍁








Mikuláš  ten se vyřádil  a v pozadí je jeho maminka.
Jasmína 





  • Moje pravnoučátka
To je naše  rozálka nechce se česat to je vždy přemlouvání   jo naše Jasmínka  ale mám aspon radost  vždy mne potěší.





A také  jsem něco nasbírala 


 

18 komentářů:

  1. Bětuško rostou ty děti,máš krásné pravnoučata i všechny fotečky.Hezký víkend 🤩☀️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji jo děti ty měli radost a také hezký víkend přeji..

      Vymazat
  2. Bětuško, moc hezký příspěvek. Hub jste našli hodně. Máš hezká pravnoučátka a v lese jste si to užívali všichni.
    U nás je sucho a tak houby nerostou. Díky za účast ve výzvě. Odkaz pak přidám na druhý blog "Od všeho trochu'.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko také moc děkuji no něco jsem nafotila jo houby teprve rostou také jsem se divila že jsem něco našla a pravnoučátka si v lese užívali i na kravičky jsme trefili máme to tady u nás pěkné Beskydy a hezký víkend možná ještě něco nafotím to jenom na telefonu jsem fotila .

      Vymazat
    2. Bětuško, můžeš přidávat příspěvky až do 5. listopadu. Dala jsem na to dost času, abych to pak také stačila vše prohlédnout. Odkazy na všechny příspěvky najdeš zde: https://duchjara1.blogspot.com/2023/10/vyzva-odkazy.html

      Vymazat
  3. Bětuško zdravím, moc hezké podzimní fotografie. Mám moc ráda les, děti si to určitě užily a hezké houby jste našli. Ahoj, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji zdravím jo děti si to teda užili a já také aspon nesedím doma a houby jsem aspon něco našla .

      Vymazat
  4. Pěkný les, kravičky a ta Zlatovláska, ta nemá chybu! Moc pěkný výlet v Beskydech. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji za návštěvu blogu to je zlatovláska ale nechce se česat hezký den přeji .

      Vymazat
    2. Bětuško, když byly moje vnučky malé, starší měla dlouhé vlásky ( obě byly blonďaté ) a mladší pochopitelně měla vlasy kratší, tak nosila na hlavě punčocháče a ty nohavice byly jako copy! S nimi jsem si taky užila. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. V Beskydech je krásně.Nádherné fotografie Bětuško.Máš kouzelná pravnoučátka.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Bětko, parádní výlet s vnoučátky. Lesní procházka vždycky dobije energii a ty houby, to je úlovek 😉 Měj se hezky, pá 🙋‍♀️😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také moc děkuji jo s vnoučaty je vždy sranda a super odreagováni hezké dny přeji ..Evi

      Vymazat
  7. Zdravím svoji krajanku Bětku 😀 ! To je v Beskydech, ano? Tak to jsou hory, které máme nejblíže a často jsme tam jezdili. Moc hezky jsi pojala ten příspěvek, je tam cítit láska prababičky, je fajn, že je v kondici a může chodit s dětmi do lesa - a ještě tolik hub k tomu. S pozdravem - Beskyde, Beskyde, kdo po tobě ide... 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani zdravím jo jsou to Beskydy jestli to znáš směr Moravka kousek je tam směr Visalaje jo pravnoučatka jsou moje radost mám je tady jenom kousek ode mne 3 zahrady tak vždy přijdou za mnou hezké dny přeji..

      Vymazat
  8. Super fotečky, parádní úlovky letos u nás houby Bětuško vůbec nerostou, tak jsem ráda že mám alespoň zásoby z loňska. Pravnoučátaka rostou jako z vody. Zdravím a hlavně se opatruj♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko zdravím a moc děkuji za komentář opatruj se..

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...