1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Orchideje 20.7.2023 červenec


Orchideje  tak  mi to všechno rozkvetlo  .



Na verandě se jim tam daří .

A tady to zase nahodilo poupata  






 

15 komentářů:

  1. Bětuško máš je všechny nádherné a máš to doma krásné a útulné. U Tebe by se mi moc líbilo. Jsi šikovná pěstitelka a tak se ti květiny odměňují tím, že tak krásně kvetou. Přeji Ti krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji za komentář jo začalo o to všechno zase kvést i nahazuji nové květy hezké letní dny přeji ..

      Vymazat
  2. Bětusko krása veliká, jedná hezčí než druhá ! Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško nádhera.Úplná botanická zahrada.🌞❤️ Krásné léto.🍀💙☀️

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško to je pastva pro oči, nádherně Ti kvetou

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško,mám moc ráda kytičky okolo sebe.Moc by se mi u Tebe líbilo ☺
    Přeji krásné dny ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně Ti kvetou Bětuško, to je fajn i radost viď :-) Mě letos také hodně kvetou i nasazují výhonky. mlouvám se, že jsem zde dlouho nebyla ale to už víš přes léto chodím málo i když teď je pěkná zima, tak proto jsem zašla komentovat. Měj se hezky a užij si výlet♥😉😃Děkuji za telefonek moc jsi mne potěšila.

    OdpovědětVymazat
  7. Betko, to je opravdová nádhera. Obrovské květy a nádherné barvy, jen tiše závidím. Mám nějaké orchidejky, ale jsou to takové chudinky. Když některá vykvete, květy nejsou nijak velké a většinou je jich jenom pár. Tady se oko fakt potěšilo. Přeji pěkné dny, zdravím 😮😀

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Bětuško, parádně Ti kvetou orchidejky. Máš to tam krásné. Holka moje zlatá, také máš co dělat než to vše zaleješ. K tomu zahrada,. Obdivuji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...