1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Něco ze zahrady 20.7.2023

Zdravím  něco jsem nafotila  ze zahrady  jen tak pro radost..


To jsem dostala od  moje sestřičky k narozeninám..







Tady  jsem koupila  pro vnuka trampolínu za krásné  vysvědčení  měl  jenom  2 dvojky  a samé jedničky od záři  už jde do 6 třídy měl radost..
Začal  šeřík zase kvést  už po druhé to je skalkový .





Bylinky také krásně  rostou 









Tady jsem zavěsila  krmítko  pro ptáčky 

A také datel je tady  ale je umělý mám ho už strašně dlouho  vždy ho  zavěsím  na  dub ..
Tady dcerka s přítelem  koupily  2 stromky švestek   a dcerce už jedna švestička narostla  měla prý  rodit až za 2 roky  tak ji to  řekli  v zahradnictví  přivezla to až ze slovenská  tak se divila že ji to tam narostla 1 švestička   tak uvidíme jestli dozraje..



Tady jsou ty 2 stromky   švestek..
Hlídám i pejska od vnuka  


A ten náš pejsek Ben jak ho nikdo nevidí tak  hned sedne na  stůl  venku má  lepší výhled jak já jdu ven tak hned sleze  to je naše  potvůrka .

Tady  nám rostou  rajčata    budou černé  koupila  to dcerka  tak jsem zvědava  jak to bude chutnat.




Tady budou červené  ale ještě   nezraji..




 

8 komentářů:

  1. U tebe na zahradě se mi moc líbí! A ten psík je roztomilý. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško zdravím, zahrádku máš přimo výstavní, hodně kytiček, keřů, vše tak upravené ! Je vidět, že Tě to baví. Na trampolíně si děti užijí, to jsi hodná babička. A pejsek na stole, chce mít holt výhled... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásnou zahradu a všechno ti krásně roste a kvete. Máš to krásně upravené. Je radost vidět tu krásu, která i když dá dost práce, tak je také příjemný místem k odpočinku nebo posezení s rodinou. Přeji Ti krásnou neděli Bětuško.

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško krásné fotečky a ta zahrada to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Černé rajčata neznám ,jsem zvědavá jak budou chutnat.Máš krásnou zahradu Bětuško,vím že to dá hodně práce.A trampolína je super také jsem ji Zuzance kupovala už je to pět let.Letí to jde do deváté třídy a měla na vysvědčení samé 1.Lucinka s Tomem jdou do osmičky a také měli samé 1. Hi hi stárnou nám ty vnoučata.A pejsci si u tebe lebedí.🤩🤩🤩

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji děvčata vám všem společně za milé komentáře.🌞🌞

    OdpovědětVymazat
  7. Bětuško máš to moc nádherné to jsem se pokochala♥ černé rajčata neznám ani nevím jak chutnají hihi. Pěkný dárek jsi koupila to měli děti určitě radost.😉😃pejsci jsou božííííííííííííí♥ moc zdravíme a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  8. Velká krása Bětuško ⚛ ღ ♥ psík je nádherný. Koukám jako blázen, že Ti znova vykvetl šeřík, je krásný. Nádherná podívaná.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...