1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Výzva podzimu 3 .🍁.🍂🍁





Pohled   kostel  u nás na vesnici.
 






Knihovna  venkovní kde jsi  můžou lide půjčit  knihy 



Podívali jsme se i do Polska  Polsky  Těšín  s dcerkou a ze sestrou  .

Procházka 







Barva podzimu..Beskydy 



Potůček video klikni 2 krát..



9 komentářů:

  1. Bětuško,krásné fotografie.Beskydy na podzim jsou nádherné.Byli jsme tam právě v ten čas.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky jsi fotila Bětuško... krásnou neděli 🎃👻❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotografie Bětuško. Vidím, že si podzimu také užíváš jak jen to jde., Odkaz přidávám k ostatním.

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško,máš to krásně nazdobené.Líbí se mi moc i věnec na dveře.A máš bezva společníky.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško, zdravím. Máte hezký kostelík ve vesnici, ten se mi líbí. Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuš, to jsi vytvořila hezký příspěvek, je dobře, že jsi zařadila i ten památník se jmény padlých. Děkuji. A hned jsem poznala polský Těšín, občas tam jezdíme, vidím tam Piastovskou věž, na tu jsem kdysi vylezla a taky zámek je tam vidět. Ta ulice, po které jste šli, je Hluboká.
    Přeji úspěšný vstup do listopadu. ☺

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...