1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Jahody mi už  zrají  něco ze zahrady   jsem nafotila   20.6.2022









Květinky   také   rostou a kvetou.



Rajčatka.
Levandule   














 

11 komentářů:

  1. Bětuško to je opravdová nádhera a ta jahůdky, no paráda. Doufám, že v těchto slunečných dnech jsou i slaďoučké. Krásně ti zahrada kvete a jistě dělá i velikou radost. Tak si na jahlůdkách pochutnávejte a ať ti to dál pěkně roste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko jo psala bylo to ve spamu moc děkuji a jahůdky mi krásně rostou a jsou moc dobré hezké dny přeji ..

      Vymazat
  2. Nádherně ti kvete celá zahrada.
    Přeji pěkné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Máš Bětuško hezkou úrodu jahůdek.A koukám že v truhlíku ti tak hezky rostou.A nádherné kytičky a levanduli.Máš moc hezkou zahradu.Dobrou noc.❤️💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji jo i v truhlíku kvetou ale já jsem je měla přes zimu v záhonu a přikryté a pak na jaro jsem to zase dala do truhlíku..

      Vymazat
  4. Bětuško máš moc krásně rozkvetlou zahradu a jahůdky mňam. Mám pocit, že jsem tu už komentář psala a najdeš ho ve Spamu. Měj krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko děkuji jo bylo to ve spamu nevím proč to tam někdy spadne také se opatruj ..

      Vymazat
  5. Bětuško to je paráda .nádherně ti kvete zahrada budu muset se zastavit za tebou i v létě až to vidím,viděla sem jen v zimě :) :) :) a super úroda jahůdek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko moc děkuji a zastav se mi jsme doma budu ráda jenom zazvon jestli náhodou nemáme doktora budu se těšit..

      Vymazat
  6. Překrásné kytičky, jahudky... prostě vše vymazlene a pěkně j radosti a potěšení ...jsi šikovná ve všem....moc objímám ...opatruj se...🤗🙏💕❤️💋💜🍀

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...