1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Nepečený  zákusek  s oplátky  Lotus..









Můžeš tam dat   ovoce já jsem ten vrch ještě  posypala   drcenou  oplátkou  Lotusu dostane se také koupit pomazánka    Lotus   to se dává  také na   horu   na  ten zákusek   já jsem to nesehnala   tu pomazánku..

 

Suroviny

  • 250 gramů sušenek Lotus®
  • 50 gramů másla, pokojové teploty, na kousky
  • 100 gramů mléka
  • 150 gramů slazeného kondenzovaného mléka
  • Dá se také udělat  i doma   já jsem se podívala  na internet tak jsem ho našla ale už  zákusek  byl udělaný  to se  dává  také do toho  krému  a  na korpus tak příště to udělám..



 






9 komentářů:

  1. Bětuško,to je dobrota.Sice ty sušenky neznám a u nás není ani ten krémový sýr,ale dělám z podobných surovin.Přes léto hlavně nepečené dorty a nebo s piškotem.Je ovoce,tak toho využívám.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji no dala mi ten recept vnučka jak jsem byla v Jihlavě jenom ona to měla ten krém z těch sušenek koupila ho hotove ale bylo to sladké hodně a ty sušenky to vždy koupím jak jsou v akci v Kauflandu nebo v Globusu a jahody mám moje co jsem vypěstovala hezké dny přeji ..

      Vymazat
  2. Bětruško recept je fajn. Dělá to naše Hanka. Manželovi to moc nejede, že je to moc sladké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko také moc děkuji jo je to sladké a to jsem už dávala jenom tolik cukru co tam mám napsané ze všeho jsem ubrala mělo tam být ještě více tak já jsem to tak neměla sladké také přeji krásné letní dny..

      Vymazat
  3. Dělám také a moc všem chutná..😄😄😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji já jsem to dělala po prvé a chutnalo mi to ..

      Vymazat
  4. Bětuško fajn recept,sušenky už jsem koupila tak se dám do toho.Ještě jsem to nedělala.Snad to nebude tak hodně sladké jak piše Jaruška :) bo manžel má cukrovku....no tak pro jednou mu dovolím zhřešit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko dik já jsem tam dávala min toho cukru vždy to ochutnej ten krém a podle toho jak to máš sladké ta nutela je také dost sládka tak podle toho to dávej min

      Vymazat
  5. Věřím,že jsem si všichni pochutnali.
    Přeji pěkný den,i když má být velké vedro

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Sousedský Velikonoční jarmark 30.3.2024

  Veronika   vyráběla  krásné šperky z minerálů Dětičky si vytvářeli   ozdoby a  malovali  vajíčka   Jasmínka   moje pravnučka  byla šikovná...