1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak  dnes  nám popršelo    něco ze  zahrady  jsem zase nafotila     kapičky  po déšti..













Tady mi rozkvetl bez   mám ho   ve skalce   je to  malý keříček..










A moje   bíle  srdíčka  já tomu  říkám  


Jahody  v truhlíku   krásně  kvetou  tak doufám že bude i úroda..








 

12 komentářů:

  1. Bětuško,nádherné fotografie.Krásně jsi kapičky nafotila.Také jsem chtěla jít fotit,pršelo celé dopoledne,ale taky hodně foukalo a když jsem šla odpoledne bylo po kapičkách.Má ještě pršet,tak třeba ještě nafotím.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jituško aspon mi to už začalo kvést..

      Vymazat
  2. Zapomněla jsem napsat,jak ti to krásně na zahradě kvete

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky ☺ Jsi šikulka ☺ Máš nádhernou zahradu ☺
    Přeji Ti krásné dny na zahradě ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuš to je nádhera a máš překrásnou zahradu, ale dá to dost právě to udržovat. Fotografie jsou moc pěkné. Krásný den přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc také děkuji ale mám radost aspon se nenudím ♥♥

      Vymazat
  5. Bětuško, to je pastva pro oči, ta Tvoje zahrádka! Všechno krásně kvete a ty kapičkové fotografie se Ti moc povedly ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ahoj zdravím a děkuji .. jo bylo to ve spamu nevím proč ale to udělalo mi po prvé jinač hodně na tom druhém blogu to tam spaduje od holek to tam mám více..

      Vymazat
  6. Máš překrásnou zahradu Bětuško,však je to náročné taková krása.I ty jahůdky ti krásně kvetou.To bude úroda.💙😄☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji zdravím aspon se nenudím a jahůdky to jsem zvědava také jaké budou ..♥♥

      Vymazat
  7. Bětuško to je paráda,jak ty jahůdky krásně kvetou-jak pojedem na Pustevny počkej přijedu na ochutnávku :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...