1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak  konečně  jsem aspon něco   nafotila  na  zahradě  rozkvetlo  mi tam   u nás   je to vždy opožděně  .

Tady jsem  nasadila   kvítečka    do truhlíku než se to rozroste..











Moc se mi to líbilo na pampeliškách   ta včelka   tak se mi podařilo vyfotit..





Jahody   jsem přezimovala tak mi to tak krásně   roste.









Lysá hora   v pozadí 

Josta  mi  po 2  letech  bude plodit   kvete   ..je to rybíz  a angrešt   









dnes tak   teplo   na teploměru  až  28 st   ukazuje   

 

11 komentářů:

  1. Bětuško, to Ti to opravdu krásně kvete. U nás je to také všechno později. teď se teprve začínají zelenat louky. Zahradu už nemám, ale záhonek před domem a také mi dělá radost. To jste měli opravdu krásně teplo. U nás bylo bouřlivo a ochladilo se z 18°C na 14°C a ještě asi se ochlazovat bude. Měj se moc hezky a ať Ti to dál krásně roste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji za komentář jo konečně se u nás zazelenalo všechno a bylo teplo teploměr to ukazuje také se měj hezký a opatruj ♥♥

      Vymazat
  2. Zahrada ti Bětuško krásně rozkvetla.Je to radost pohledět.A výhled na Lysou horu je nádherný.
    Ani jsem na teploměr nekoukala kolik bylo,ale horko bylo.Dnes se pořád mračí,ale neprší.Chtělo by to.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji zdravím konečně tam něco už kvete a bylo dnes teplo k večeru pak přišla bouřka tak aspon to zalilo zahradu..A také hezké dny přeji ..

      Vymazat
  3. Bětuško moc krásně už ti rozkvetla zahrádka.Krásně se na ni kouká a fotečky perfektní.A ta včelka je super na pampelišce.Doufám, že nám už to počasí tady vydrží. Večer nám i u vás bouřilo a že ne málo ale deště třeba u nás ještě prší.

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuš,nádherně ti kvete celá zahrada.Je vidět,že kytičky miluješ.Já mám letos připravené nádherné muškáty.Dávám je každé ráno na parapet balkonu.Večer je raději sklízím,bojím se o ně.Počkám na "zmrzlíky" než je dám na okna.Pokouším se ze semen vypěstovat "zuzanky".Měla jsem je léta na balkoně,ale pak nám balkony vlastně zničili,tak to chci udělat jinak.Už jsem si koupila mřížku,po které by se mohly kytičky šplhat.
    Přeji tobě i rodině nádherné jarní dny.(Já miluji jaro)
    ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko zdravím a děkuji no teprve to všechno kvete opatruj se také .

      Vymazat
  5. Bětuško, to je kytiček, barev a určitě vůní... Krása ! Moc jsem se u Tebe potěšila, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a zdravím no teprve to kvete a také se opatruj ..

      Vymazat
  6. Bětuško krása, je to radost se dívat

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...