1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

1Duben 2022

A máme   zase  sníh  toho jara se asi nedočkám  .








Pažitka   mi roste mám ji  nasazenou v hrnci a  léta  mi to tam tak roste   ale   dnes je   pod  sněhem..

 

8 komentářů:

  1. Bětuško,u nás taky padá sníh,ale hned taje.Jsem naštvaná,příroda si dělá co chce.Já tak miluji jaro.Už mám za oknem truhlík s muškáty..
    Bětuško,přeji Ti krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško i u nás bylo ráno bílo, přes den to odtálo, ale na duben to není nic zvláštního,. pamatuji tu sníh i počátkem května, tak že mě to nepřekvapuje. Fotečky jsou moc pěkné. Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško máte to jako by měly být vánoce.U nás sníh není,ráno trochu byl spíše takový poprašek.Ale syn v Šilheřovicích ometal auto.Před týdnem se vrátili za školy v přírodě z Jeseníku Tom s Luckou , měli 14 dní krásné jarní počasí.Tak jim to vyšlo.Snad se jara dočkáme.🌼❤️☀️

    OdpovědětVymazat
  4. Koukala jsem vecer na zpravy a nekde je opravdu dost snehu.I u vas.U nas nesněži a bohužel ani neprši,což by chtělo.
    Bětuško,měj hezky vikend

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško to je teda nadělení já nejdříve myslela, že je to april protože bydlíme kousek od sebe a u nás ještě nic.Večer mi volal brácha z Ostravy a že tam za Ostravou taky-taky april :) Tomu se až nechce věřit a druhý den už začalo sněžít i u nás.

    OdpovědětVymazat
  6. Bět7ško, jé Ty máš i sníh. U nás se sice hodně ochladilo, ale nenasněžilo. Aspoň zatím...To jsi teda měla opravdový apríl ! Hezky jsi vše nafotila ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata děkuji vám všem za hezké komentáře no máme pořád ten sníh už jsem se těšila na jaro zdravím vás všechny společně ..

    OdpovědětVymazat
  8. U nás letos téměř žádný sníh nebyl. Nevadí mi to, ve městě to ani není moc příjemné. Na jaro už se také moc těším, ale jak se říká, aprílové počasí je tady a věřím, že se brzo dočkáme. Přeji pěkný víkend 😀

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...