1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak  jsem něco nafotila  byla jsem ze sousedkou na  houbách a   něco málo jsem také našla..



Sousedka  ta   to umí  sbírat  houby  já jsem slepá na to   ale něco jsem nasbírala.


Tak můj úlovek  ha ha.









 

15 komentářů:

  1. Beskydy jsou krásný,to mohu potvrdit z vlastní zkušenosti.A hub jste našly hodně.U nás dlouho nerostly,ale prý už začaly.Kolem silnic,kde jsou lesy je hodně aut a občas vidíme i plné košíky.Možná se o víkendu také vypravíme.
    Bětuško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji za komentář no po dlouhé době mne sousedka vytáhla do lesa ja jsem slepá na houby než něco najdu ale našla sem ,

      Vymazat
  2. Máme krásné Beskydy Bětuško.A také houbičky jsi nasbírala.Já houby neznám, ještě tak Václavky.Tak si pochutnáte.Hezký večer.💙❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji no také všechno nepoznám moc nerostou u nás aspon bylo na smaženici a polevku..

      Vymazat
  3. Bětuš,závidím ti.Já jsem moc ráda chodila na houby.Měla jsem svá místečka...
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi zdravím a děkuji no nemám to daleko do lesa ale také už mne to už unaví to chozeni .

      Vymazat
  4. Takhle "slepá" bych také chtěla být při sbírání hub. U nás toho letos moc nerostlo, ale omáčka byla dvakrát i s houbovou polévkou. Měj se krásně, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji za návštěvu zdravím no to jsem aspon něco našla mne to moc nebaví sbírat ale prošla jsem se ..

      Vymazat
  5. Naše Beskydy jsou opravdu moc hezké,ale Tatry také 👍hub máte hodně. Ráda sbírám a vidím i ty co se schovávají 🥰🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc jo jsou krásné Beskydy já bydlím pod horama je tady moc hezký.

      Vymazat
  6. Bětuško, zdravím. Našly jste s kámoškou krásný houby ! Hezky je tam u vás, a jak jsi vše nafotila... S tím mechem, nádhera. Měj hezké podzimní dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji já moc nechodím na houby ale jak přijede sousedka na chalupu tak mne vytáhne tak něco sem našla hezké dny přeji.

      Vymazat
  7. Hezké fotografie jsi nafotila i houbičky jsi nasbírala

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško děkuji no něco sem našla a pak jsem aspon něco nafotila jo ten mech se mi moc líbil ..

    OdpovědětVymazat
  9. Bětuško moc hezké fotečky a houby jsi hlavně nasbirala já na houby jsem slepá :) předemnou se chovají

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Sousedský Velikonoční jarmark 30.3.2024

  Veronika   vyráběla  krásné šperky z minerálů Dětičky si vytvářeli   ozdoby a  malovali  vajíčka   Jasmínka   moje pravnučka  byla šikovná...