1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Neděle 26.9.2021 jsem si udělala  procházku   s dcerkou  ,,Tobiaškem   vnukem a  pravnoučata   Jasmínka,  Mikulášek, bylo  krásně  teplo dětem  chutnala  zmrzlinka   a bylo   veselo. 



Jasmínce  ale chutnalo.


U nás na vesnici  procházka v pozadí   krásný  kostel..


Máme tady  u nás  i takové  hříště kde děti si můžou  pohrát.Aje to hezká  procházka ..



Babička si  užila   vnoučata   .


Tobík to už je   pubertak  nechtěl se fotit..


 

10 komentářů:

  1. Bětuško,to je dětí jako smetí.Jsi šťastná babička a mezi dětmi vůbec nestárneš.Mně bylo nejlíp,když byla vnoučata malá a hlídala jsem je.Byly takový hnací motor.
    Máš moc krásnou rodinku a to je nejvíc.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji jo mám veselo aspon se nenudím..

      Vymazat
  2. Bětuško, zdravím. Ty máš kolem sebe dětiček, to je krásný... Když jsou takhle malí, je to tejně nejhezčí. Bezva jste si to užily, viď. Moc Ti to přeju. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji jo jsou to od vnučky dětičky a mám je tady kousek ode mne 3 zahrady tak jsou pořád u nás .

      Vymazat
  3. Máme velké štěstí,že můžeme vidět další generaci.Pravnoučata jsou paráda.Já musím říct,že mám jen pravnuky.Na holčičku si musím ještě počkat.
    Fotky jsou nádherné.
    Bětuško,přeji Ti krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi také děkuji jo aspon že jsem se dočkala i pravnoučat mám radost..

      Vymazat
  4. Rostou ty dětičky Bětuško.Máš super rodinu.Moji puberťáci se už také nechtěji fotit.Nějak mi také rychle vyrostli.Zuzanka už je v sedmé třídě a Lucinka s Tomem v šesté třídě.😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško to víš Tobík také už moc nechce se fotit vyrostl a ty už máš také slečnu velikou a vnuka ,moc děkuji za napsaní..

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...