1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak  už  mi to  tam  tak   kvete  aspon něco.To jsem dostala  krásnou kytičku   od  dcerky ...


A také mi rozkvetli  moje  krásné   srdíčka  já tomu  tak říkám  jsou  bíle  a  růžové.



A také  šeřík  teprve   kvete  .U nás  to máme vždy  opožděně .
Je to  miniaturní  ve skalce .. šeřík 
























A datel to všechno  hlídá   ha ha..
Kopretiny  jsou  nádherné ..

 

9 komentářů:

  1. Alžbětko, zdravím. Krásně Ti to kvete...Tyhle bílé kopretinky mám moc ráda, dříve jsem je hodně měla v květináčích v pergole, ale vždycky mě je sežrali slimáci a tak už je nepěstuju. Moc se mi líbí ta bílá srdíčka, ty já vůbec neznám, babička měla jen ta růžová. Měj hezký víkend. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji za návštěvu ty kopretinky to mám zavešene tak doufam že to nic nesežere ha ha také hezký víkend i když prší..

      Vymazat
  2. Bětuško,nádhera.Kopretiny mám ráda a kvetou už i na loukách.Jsou to jediné kytky,které si vždy natrhám do vázy.Srdíčka jsou krásná,mívala jsem je na zahradě.Všechno ti krásně kvete,je to radost.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško také moc děkuji za komentář a kopretinky také mám ráda srdíčka mi nezmrzlí tak doufam že vydrží ..hezký víkend popřeji .

      Vymazat
  3. Ahojky Bětuško, to je krása. Jak Ti to krásně květe. Srdíčka měla na zahradě babička, ani jsem je nezkoušela zda, by se dala pěstovat v květníku. Kopretiny úžasné. Prima neděličku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji za návštěvu no aspon něco už kvete ale je pořád zima a prší opatruj se..♥♥

      Vymazat
  4. Mám ráda všechny květiny,ale kopretiny jsou moje nejmilejší.Nádherná stránka.
    Bětuško,přeji ti krásné jarní dny Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Bětuško, nádhérna zahrada krásně vše kvete.Ten ptáček na stromě jako živý :) Kopretiny moc hezké,je krásné se pokochat.

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuško to je krásy radost pohledět....

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...