1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Koupila  jsem si  sazeničky jahod  pnoucí  do truhlíku   tak jsem zvědava   jak  porostou   až je dám ven ,,Strašně  malinké  to bylo    jenom takové  srdíčka  ale  už mi to porostlo  krásně   už  kvetou i jahody  malé   jsou tam . Mám je ještě  ve verandě ..







 

8 komentářů:

  1. Bětuško,krásně ti jahůdky kvetou a určitě i venku budou pokračovat a budeš mít sladké plody.Dcera popínavé jahody má poslední roky a je spokojená.Má je na zahradě v květníkách.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko moc děkuji no uvidím jak to bude rodit mám to poprvé ,,hezký den přeji ..😀 😃 😄

      Vymazat
  2. Bětuško určitě budeš mít pořád jahůdky také jsem je měla.Mi se letos nechce vůbec nic sadit jsem nějak otrávená tou dobou...💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji už se těším na úrodu hezký den přeji ..😀 😃 😄

      Vymazat
  3. Já pěstuji jen muškáty...mám silnou alergii na jahody..
    Bětuš,přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko já to pěstuji po prvé tak jsem zvědava co vypěstuji. Opatruj se zdravím .

      Vymazat
  4. Beruško, zdravím. S pěstováním pnoucích jahod nemám vůbec zkušenosti, tak mě to zajímá. Já pěstuju už jen bylinky a kytky v květináčích, a na zahradě jsou jen okrasné keře, hlavně jehličnany. A plno levandule. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, to bude dobrůtka ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...