1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


 

8 komentářů:

  1. Bětuško,nádherné video tvé rozkvetlé zahrady.Úžasné efekty.Kdysi jsem si koupila nějaký program na tvorbu videí,musím se po něm podívat.Bavilo by mě to.
    Měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
  2. Jitulko moc děkuji no po dlouhé době jsem udělala video ze zahrady co mi kvete také hezký týden přeji opatruj se..

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško, zdravím. Kouzelné video z Tvé zahrady, jsem z toho paf. A výborný výběr hudby ! Jdu si to pustit ještě znovu...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni zdravím a děkuji za komentář no po delší době jsem udělala videjko hezký den ..

      Vymazat
  4. Bětuškou překrásné video....hezký ti to vše kvete.

    OdpovědětVymazat
  5. Jarní období je nejkrásnější čas.Krásně jsi nám ukázala barvy jara.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...