1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Moje   pravnoučatka    v Tatrách..v Polsku  
Mikulášek   3  roky  







Morskie Oko  Polsko 

Jassmínka    8  měsícu   má  je  šikulka..






Morskie Oko  Polsko   Tatry 



Krásná  příroda..




 


Morskie Oko  Polsko  Tatry  


9 komentářů:

  1. Jasmínka a Mikulášek jsou jak blonďatí andílkové.
    Tatry jsou nádherné a je tam hlavně zdravý vzduch.Jsem moc ráda,že jsme tam s manželem pár let jezdili a prošli je.Nic krásnějšího jsem v životě neviděla a tvoje fotografie to dokazují,jsou nádherné.
    Měj Bětuško,hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko děkuji také jsem tam moc ráda jezdila jak děti byli malé měla sem na vychodě rodiče tak cestou zme se vždy zastavili v Tatrách ..

      Vymazat
  2. No páni Bětuško to jsou nádherné fotečky.V Tatrách je nádherně a dětičky jsou tedy odvážné vůbec se nedivím že se Mikulášek bál jinak Jasmínka tedy roste to ubytování je moc pěkné, tak hlavně ať si užívají:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko no jsou spokojene a počasi jim tam teda vyšlo děkuji ..

      Vymazat
  3. Nádherné fotky Betusko 👍 krásná příroda...ať si pěkně Mikulášek s Jasminkou užívají. Možná jim ještě vyjde počasí, má se už ochladit a pršet...opatruj se ve zdraví...☁️🍀💞🍇🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko děkuji ho hezkou dovolenou si udělali byli nejpr v Polsku v Tatrach a pak se podívali i na slovensko ale budou se muset zase vracet přes Polsko domů..

      Vymazat
  4. Překrásné fotografie a dětičky jsou zlaté...Měli moc krásnou rodinnou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru jo měli tam krásně už se vraceji děkuji..

      Vymazat
  5. Krásné děti Bėtuško a nádhernæ dovolená Byli jsme tam moooc dævno už je to 34 roků a pořád vzpomínám..,

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...