1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Mikulášek  v Tatrach  Štrbské  Pleso..


Štrbské Pleso.


Ale  je  to už  šikulka  .







To už je  Slovensko    ubytování   v Tatrach  
 

5 komentářů:

  1. Úžasné fotografie. A zrovna tam bylo opravdu krásně. Děkuji za krásnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko no bylo super počasi vyšlo jim to byli i v Polsku v Tatrach a pak na slovensko budou se zase muset vrátit přes Polsko slovaci to maji zastavené od nás..jenom vyjimečně

      Vymazat
  2. Další překrásné fotečky jsi Bětunko přidala, tak hlavně že jsou všichni v pořádku děkuji za úžasnou podívanou zase jsem byla na dovolené hihi.Zítra nezapomeň fotit jak si užíváš s dcerkou a hlavně dávejte na sebe pozor!Doufám, že jsi manželovi navařila hihi♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda,že jsem se mohla díky Tobě po letech podívat do Tater.Na Štrbském Plese jsme byli 2x ubytováni v jednom luxusním hotelu pro sportovce.Nádherné fotografie,které mě potěšily.
    Měj hezké podzimní dny Bětuško

    OdpovědětVymazat
  4. Další řada nádherných fotek, paráda ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...