1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Moje  sestřička   






Já  a  Tobišek.


Tobik a Tomáš  s  kamarádem..  

A jde se   k Přehradě  










Krásný  úl..pro  včely..






Já  a  kamoška  vytáhla  sem  ji na  výlet  ha ha  ..


Moje  sestřička  a  kámoška  .




Moc se  mi  to líbílo  ,  tak jsem to vyfotila  ..


























To  je  pomník   partyzánu  opravuje  se ..


Autobusová  zástavka    je  moc hezká ..






Přehrada  Morávka   je  to jenom  pitná  voda    koupat   se  nesmí,,





Moc hezké   domečky..













7 komentářů:

  1. Moc krásný výlet Bětuško. Páni, jak ty děti stárnou a vy jste se sestřičkou pořád pěkné kočky. Moc hezké fotografie. Líbí se mi ta krajina. Moc hezky tam je. Přeji Ti krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko to máš pravdu že ty děti rostou a sestřička je tady u nás na 14 dni tak si to užíváme společně ano naše Baskydy jsou krásné a také krásné letní dny přeji ...

      Vymazat
  2. Bětuško,měli jste krásný výlet.S dětičkama je veselo.Sestra je také moc hezká,jako ty,ale moc si podobné nejste.Ani nevím,zda jsme na přehradě Morávka byli,když jsme byli tam u vás na dovolené.Je mi to povědomé,ale nemohu si vzpomenout.Nádherné fotografie.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Jitulko děkuji moc jo sestra ta je o 8 let mladší no nějaka podoba tam je přehrada je jenom pitná voda tak tam až tak moc lidí není sem tam se přijdou podívat spíše na kolech je to hezká projíždka ..krásné léto popřeji ale nic moc to neni jsednou tepolo a pak zase prší..

    OdpovědětVymazat
  4. Betunko, nádhera 👏 krásná příroda...určitě jste si výlet užili...prima den přeji ☕🌞🍓🤗💕💋

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera Bětuško....opět nádherné záběry...

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuško, měla jsi pěkný výlet. Zmezka se v horku šila. Ty sochy super a ta řezba také papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...