1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak   jsme  si  zajeli  také  do  města   do  Frýdku..

sestra  a  kluci..

Já  a  kluci  ..


Já  no  i  botičky  jsem si  koupila   ..





Ale  jim  to  chutnálo  
















7 komentářů:

  1. Zdravím Bětuško,Frýdek je krásný a botičky ať netlačí,událala jsi si radost a tak to má být.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško,hezky jste se sestrou výletovaly.Mohla jsi nám botičky taky nafotit.Je potřeba si občas na sebe něco hezkého koupit.A zmrzku na zakončení výletu praktikujeme taky.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Je tam krásně. Hezké fotografie jsi pořídila. Kdysi jsme tam byli švagrovi na vojenské přísaze, ale už si z města moc nepamatuji. Přeji krásné dny

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky.Přeji příjemný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata moc vám děkuji všem společně ♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné rodinné fotky Betunko... hezký den přeji ☕🌞🍓🤗💕💋

    OdpovědětVymazat
  7. Bětuško moc hezké fotečky...i krásný výlet...přeji krásné dny i výlety.🌞

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...