1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Sobota  4.7.2020 krásný  výlet jsme si udělali  s Tobiaškem  a   s dcerkou..Olešna..










Tobiašek.









Dcerka 



Já  a dcerka 














5 komentářů:

  1. Bětuško moc krásné fotografie. Tobiášek pěkně vyrostl a s dcerou vám to oběma moc sluší. Krásný výlet a určitě jste si to všichni užili. Krásné prázdninové dny vám všem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji to víš moc tak nechodím jenom když dcerka přijede tak vždy někam zajedeme hlídám Tobiaška ona vždy jenom na výkend přijede dělá tak od nás by měla daleko jezdit do práce Tobik je pak rád že přijede na výkend

      Vymazat
  2. Bětuško,pěkný výlet jste měli.Všem vám to sluší a Tobík,jaký je už velký kluk.My tu máme vnučky,teď zrovna odjely se synem k jeho přítelkyni,ale nikam moc hodit nemůžeme ta starší si ještě u mámy zlomila nohu v kotníku,tak má sádru.Smůla.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko moc děkuji a je mi moc líto vnučky ten kotník ale to bude dobre také vám přeji krásné dny užijte si to také ..Já mám aspon veselo tady hlídám Tobiaška jo je to už velkej kluk a pak pravnuka a pravnučku vždy přijdou k nám tak je veselo..

      Vymazat
  3. Také jezdíme s dětmi na Olešnou..Je to tam pro ně super.Když jsme byli mladí,tak jsme se tam jezdily s klukama koupat.Užij si voučatek Bětuško i malé Jasminky.Hezký večer...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady jsem nafotila

 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jen...