1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Tak jsem také něco  ušila  pro  rodinku..

 To je  pro   Tobiška   


Aspon něco   na  ochranu.
Tobišek   chtěl  tu  barevnou  .

9 komentářů:

  1. Koukám, že všichni šijeme, kdo může. Také jsem šila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko no jak nic neni tak aspon takové nemám gumičky a také šnůrky u nás neni nic na vesnici ale já nechodim do města tady je to bezpečnější kolem nás jsou chaty tak lidi tu neni ..hezký víkend přeji ..

      Vymazat
  2. Paráda Bětuško, jsi šikovná...mě bohužel šití nejde což mě mezí jinak bych šila také i pro cizí lidičky, tak začala mladší dcerka,pár ušila ručně, ale už má od nás šicí stroj tak snad to na něm zvládne.1**********************Měli by to respektovat všichni tak doufám že těm debilům co nerespektují nenosí roušky,že je budou pokutovat!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji no neco sem ušila ale toho materialu nemám na to hlavně ty gumičky nemám jenoš širokou gumu a to nejde tak udělat tobě ušije dcerka neboj je šikovna a opatrujte se všichni ..

      Vymazat
  3. Super Bětuško,také šiji,gumičky mi došly,tak dělám šňůrky jak se dá.Byla jsem v galanterii,ale ta fronta tak na 2 hodiny tak jsem to vzdala...🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji také nemám gumičky ani látku pěknou tak jsem aspon nám ušila..

      Vymazat
  4. Bětuško,máš moc pěkné roušky.Já šiju pořád,ale už ne pro rodinu ta už má,ale do nemocnice,domova důchodců a pečovatelských domů.Všichni jsme dostali od starosty prosbu o pomoc a tak hodně ženských ze sídliště žije a jezdí sem pro roušky městská policie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško tak to je super já nemám material a do města nechodím

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...