1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Dnes  bylo   hezký   tak procházka  kolem  řeky  ..






Také  rozkvetlé  kočíčky  už  jsou ..










 Tam  v pozadí  kačky  to  jsem u nás viděla   poprve .,ale voda   byla  kalna   dělaji se tam pořád   oprava   splav..  


5 komentářů:

  1. Krásné fotografie Bětuško z moc pěkné procházky. Krásný řeka. tam by se mi líbilo. Mám ráda procházky k vodě... U nás bylo zataženo, vyčasilo se až večer. Už mě to počasí nebaví. Teď ani na výlety asi nepojedeme. Manžel má strach, abychom něco nechytili ve vlacích nebo autobusech. Tak nám asi zbudou jen procházky tady po okolí...🤔🤔🤔

    OdpovědětVymazat
  2. Bětunko moc krásné fotečky i hezká procházka..u nás také bylo celkem hezké počasí jen kdyby ten vítr tolik nefoukal..(◕‿◕)💖🌹

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky ses procházela Bětuško.U nás se to počasí střídalo,ráno lilo odpoledne to bylo lepší.A dneska zase prší.Krásný den přeji snad se to zlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško,krásná procházka a krásné fotografie.Máte moc pěkné okolí a pejsek je šťastný,že jde s vámi.U nás moc sluníčka není,pořád prší a tak jsme pořád doma.Když jdu se psem,tak jsme oba mokrý a musím ji čistit packy a vysušovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata moc vám všem děkuji za milé komentáře 💖🌹💖🌹💖🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...