1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.
Pořád  mi to tak  kvete   něco  už  odkvetlo  ..








Kaktus  mi začal  znovu   kvéte  to   zase ..






8 komentářů:

  1. Páni, to je ale nádhera. Máš hodně těch orchidejí. Já mám v bytě hodně květina, ale většina je ozdobná jen listí. Kvetoucí mám tři orchideje a jinak kolopejky, fialka teď nekvete a vánoční kaktus mi letos vůbec nevykvetl. Při tom byl přesazený a později i přihnojený a...nic. Snad mi vykvete příště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko děkuji no nějak se mi to daří ale některé listy mi hnědnou tak uvidim už mi jednou všechno odešlo nachytalo se tam plno mšíc a musela sem to vyhodit ale to už je dávno tak to hlídam a sleduji to ..

      Vymazat
  2. Krásně ti to kvete Bětuško.Má 4 orchideje,3 kvetou a vypadá to,ž i ta poslední co mi nekvetla snad 5 let něco pouští.Ono to bude tím česnekem jak radí Ivetka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jindřiško děkuji jo daři se mi to pěstovat moc tomu nevěnuji sem tam to přihnojim tak 2 krát do roka a vyměnim ten substrat nic vic nedělám a to mi kvete i 3 krat i více do roka ..

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško,krásně ti to kvete.Mně začínají kvést orchidejky a jak všechny vykvetou také vyfotím.Kaktus kvetl na vánoce,čekám ještě,že vykvete na velikonoce.Mrzí mě,že mně vůbec nevykvetly kolopejky a nekvetou už ani fialky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji za Tvé milé komentáře jo nějak mi to kvete často kaktus po druhe jinač mám už jenom zelene listy a to jenom 3 květinače ..

      Vymazat
  5. Týýý jó Bětuško suprově Ti to vše kvete, paráda 🌷🌃💫🌙💞

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...