1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Kostel  na  Prašivé..









 Vdálce  je vidět  Lysá  Hora ..



5 komentářů:

  1. Krásné fotečky ,byli jste výletovat Bětuško?? :-))...😌😳👧💥💐🌻

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Bětuško,ten kostek znám....

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško krásné fotky.Jsem ráda,že mohu říct,že jsem tam byla.U kostelíku i na Lysé hoře

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie. ten kostel sv. Antonína je zajímavý a stejně tak ta další stavba. Nádhera Bětuš. Měj se moc pěkně a opatrujte se všichni.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji děvčata za vaše komentáře nemám nic nového tak jsem tam dala starší fotečky..zdravím vás

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Dnes jsem si upekla bábovku Banánová.

Tady  mám  recept ..Banánová  bábovka. 250g másla,200g krupice,250g polohrubé  mouky, 200g rozmixovaných banánů,4 vajíčka,1 vanilkový cukr,1...