1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Zahrada  podzím   je to takove  už  smutné  a toho lísti   pořád  

Prší nám dnes..





Nemusím hrabat  už ..



















Toho lísti  je   teda   tak už mám na to   zběrač..ha ha  











5 komentářů:

  1. Máš moc krásnou zahradu u domu. Hezké fotečky Bětuško. U nás moc neprší.
    Včera pršelo jen trochu a dnes jen zataženo. Pokud nezaprší pořádně, budu muset před mrazem ještě zalévat tújky .

    OdpovědětVymazat
  2. Jarunko já moc děkuji za hezké komentáře no právě že prší a ještě máme plno listi tak to nejde ani pozbírat tak doufam že nebude pršet ..

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotečky,krásnou zahradu Bětuško máte i ten krásný výhled u vás opravdu musí být krásně :)super pomocníka na listí máte,my si s mužem také už udělali vánoce haha budu se na blog muset pochlubit hihi.U nás jen pár kapek, svítí sluníčko,ale je pouhých 3°

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško,krásně jsi nafotila zahradu a na takovou plochu,jako máte vy je takový pomocník potřeba.U nás popršelo dnes,ale moc ne,zrovna jsem byla ve městě a bez deštníku

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotky zahrady, no je veliká, máš co dělat (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...