1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Sobota  26.10.2019 návštěva divadla..

S kamarádkou  Pavlou..








To je   venku u kostela  focene  na proti  divadla..


Pavla   kamarádka 

Přestávka   tak jsme si  přitukli  

















Aspon na chvilku    se  odreaguji od  těch   starosti.a zapomenu  na  všechno   co mne  potkalo..


Super  kamoška  Pavlinka   vždy chodime  společně  do divadla..




Vždy  si  tam dávame  chlebiček  a  dzus  











10 komentářů:

  1. Někdo si užíval divadla a někdo od 17 -24 hodin si hrál s houbami 🙈😂😂😂😂Bětuško paráda moc krásné fotky i sluší Ti to moc, také kamarádce :-)jsem ráda,že ses šla odreagovat opravdu to je dobře i když to máš hodně těžké,ale víš jak♥♥♥ prý chlebíček? takovou skývu😂😂😂😂 mňam dala bych si hned:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji no vždy se těšim do divadla u nás máme knihovnu a vždy mi pošlš meilik že se něco hraje odveze nás autobus až tam a přiveze no děkuji za pochválů jo a chlebičky to si vždy dáme i to cinzánko to víš já moc nemusim pit nemám to ráda ale to si vždy dáme s kamarádkou ha ha ..

      Vymazat
    2. Aha no u nás na vsi také dělají zájezdy ale my už nikam nejezdíme a do Polska to si raději zajedeme sami, tak to máte také super..cinzáno mám ráda,ale já také nepiji a hlavně ani nesmím hihi

      Vymazat
  2. Krásné fotografie a moc ti to sluší. Já už nebyla v divadle ani nepamatuji. Ani bých už neměla nic na sebe. Mám samé sportovní oblečení a v džínách bych do divadla nešla . Do kostýmu, který mám, se už nevejdu...asi se ve skříni sprazil .....🤔😀😥

    OdpovědětVymazat
  3. Jarunko moc děkuji to mi chodime pravidelně když máme tu možnost tady od nás jedemé do Ostravy do Jiřiho Myrona divadlo nebo divadlo Antonina Dvořáka vždy se to střída Jarunko také mám víc sportovní oblečeni ale najde se i takove něco na sebe kostymek mám ráda a to máš pravdu že se to nějak vté skřini nějak srazuje ale mi jsme stejne ne moc děkuji a příjemný ten svátek popřeji také ..

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to Bětuško,jsem ráda,že sis to užila,aspoň se trochu odreaguješ.Muselo to být hezké...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc hezké to bylo nasmala sem se a krásně zpívali

      Vymazat
  5. Bětuško,to je hezké,že můžeš vyrazit s kamarádkou do divadla.Vím,že chodíte.Moc ti to sluší i kamarádce.Já chodím také ráda většinou mě vytáhne moje sestra a baví mě to se i hezky obléknout.Když šel vnuk do tanečních koupila jsem si dvoje šaty a tak jich aspoň užiju.Moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitulko no právě aspon se obleču a ne pořád ve sportovním také mne sousedka malem nepoznala že kam jdu ha ha moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Bětuško, super fotečky, moc Vám to na fotkách s kamarádkou sluší ♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻 je prima , že máš někoho s kým můžeš vyrazit. Opatruj se papa ♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...