1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Tak mi to    kvete  odkvete  a  zase  nahodí  květ ..







Ted  jenom ty  dvě  kvetou    další nahazuji  pupeny..


A začal kaktus   kvést   no sice je   nějak bídnej..

mám   je   sice  jenom 2  už jsou  staré   budu muset to  obnovit..





To je ten druhej  má  poupátko ..


6 komentářů:

  1. Promiň prosím, za smazání komentáře , ale komentují z mobilu a vyšly z toho nesmysly....Krásné ti to všechno kvete. Vánoční kaktusy mám dva, ale ještě poupata nemají. Krásný večer Bětuško.

    OdpovědětVymazat
  2. Jarunko to nevadi já jsem to už vymazala to prázdne to se stane a moc děkuji , no kvete mi to ale další maji poupata a kaktus začal kvest ale neni moc hezký už je stary ..

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško,krásně ti to všechno kvete.Mně se snad konečně vzpamatovávají orchidejky,snad jim ještě pomůže lekvar od Ivetky.A kaktus už má také na květy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🌺🌺♥️🌺🌺moc děkuji Jituško jo kvete to také to od Ivetky vyzkouším .

      Vymazat
  4. Týýý jó Bětuško nádherně Ti to květe, super (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...