1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Včera   podvečer  zatáhlo se   jako   by  chtělo sněžit..

Krásně  modra  obloha..
















Aty mraky  jak se  to táhlo  



















6 komentářů:

  1. Bětuško,krásné fotky.Včera v Panoramě bylo vidět,jak je na Lysé hoře sníh.V Krkonoších je jenom poprašek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško jo bylo vidět i u nás ze záhrady ale už se strácu moc děkuji 🌺🌺♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. Jé Bětuško to je takové strašidelné, až z toho běhá mráz po zádech. Hezky jsi to zachytila. U nás je zataženo a prší, vůbec to není příjemné to sychravé počasí, ale co naděláme. Měj krásný a ničím nerušený, hlavně pohodový, den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji jo bylo teprve 17 hod a tak se zatáhlo a tma tak jsem to jenom mobilem nafotila 🌺🌺♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. páni Bětuško to jsou zajímavé momenty líbí se mi to tajemno...u nás chumelí jupííííííííííííííííííí☻♥🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
  4. 🌺🌺♥️🌺🌺děkuji Ivetko jo je tajemno a ta modrá obroha tmava

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...