1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.




To je  nadílka  neděle  na  houbach  všechno se zvládlo     










Ten je  krásný   


















8 komentářů:

  1. No pane jo. A těch praváků. No paráda . Hodně jste našli
    Snad všichni zahájí koše hub...My jsme nebyli. Jednou nám to stačilo a o víkendu jsme měli rodinnou slezinu tak ani nebylo kdy jít a lesy byly jako náměstí...plně houbařů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji no jsou nádherné také sem čuměla kolik tam toho bylo ale přítelkyně od vnuka si vzala pro maminku jo nosi hodně toho lidi rostou

      Vymazat
  2. No páni tedy Bětuško to je bomba,super fakt nádherná úroda, můj syn dnes šel po práci do lesa, tak jsem zvědavá a my s mužem asi ve čtvrtek pojedeme hihi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko no nádherá toho je ale rostou a určitě syn něco přinese děkuji

      Vymazat
  3. Bětuško,je to nádhera,takových krásných hub.Horší už je,co je s tím práce.Manžel byl v sobotu a přinesl dva koše a celou neděli s tím dělal.My jsme jinak malovali.A v neděli jeli se synem koupit sušičku,protože houby jenom suším a v bytě to není kam dát.Také jsem nafotila

    OdpovědětVymazat
  4. Jitulko děkuji moc no nemusela jsem čistit tolik přítelkyně od vnuka to nesla mamince mi zase zajdeme bydlime pod horama ha ha a o malováni mi ani nemluv také bych potřebovala vymalovat pokoj ale nějak se nám nechce manžel dodělal novou bránu tak toho má dost no uvidime jak se nám bude chtít jo u tebe jsem viděla hříbky .

    OdpovědětVymazat
  5. Páni to jste toho našli. My jsme byli dneska, ale po dvaceti minutách v lese, nás vyhnal liják. Navíc jsme už paběrkovali, protože u lesa stálo plno aut a z lese bylo plno lidí. To mě už tak nebaví. Ale přesto jsme našli. Bude na řízky i mezi chlupaté knedlíky. To manžel přímo miluje. Jen je hroné u toho stát a čistit to...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady jsem nafotila

 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jen...