1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.



Záhrada

Sluníčko   nám  svítilo   





muškátky  ještě  kvetou  








Dělala  se   nová  brána   tyčky  jsou   uměle   nemusíme  už  je natírat  








6 komentářů:

  1. Krásné to máte. U nás už v neděli foukalo a pršelo. Ty podzimní úklidové práce nemám ráda. Moc hezké fotky. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko děkuji i tady na blogeru u nás bylo v neděli nádherně dodělala se brána

      Vymazat
  2. Nádherné fotečky aj u nás bylo krásně,ale pak se to pěkně pokazilo šílený vítr až aj truhlík mi vypadl z balkónu což jsem nepochopila dodnes :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji jo bylo krásně a ten truhlík možna si měla tam málo zalíte vody tak to bylo lehké že to zhodilo to byl pořádnéj vitr

      Vymazat
  3. Bětuško,máte to moc krásné a to pěkné sezení.Myslím,že je to dobrá volba s plotem.Vždyť i okna už všude dávají hlavně plastová.A je to paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko děkuji moc ano manžel sehnal firmu je to slovenska a tam našel takove plotovky uměle tak se to nemusi natírat .

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady jsem nafotila

 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jen...