1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Ja  a   moje sestra  zahrady  Kroměříš..














8 komentářů:

  1. V těch jeskyních jsem kdysi byla,už je to pěkně dlouho a Kroměříž je krásná,ten zámek a zahrady ,nádhera.Ale uvnitř jsem nebyla.Hezký večer Bětuško.....

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško,hezky výletuješ a je fajn,že se sestrou.Sluší vám to.Kroměříž musí být krásná a ty zahrady.Pro nás je to asi daleko,ale budeme muset se už někam dál podívat.U nás už nevím,kam.

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško tam muselo být moc krásně,do Kroměříže bych se chtěla také někdy jet podívat...hezké fotečky opravdu moc..🌻💐💓🌻💐💓

    OdpovědětVymazat
  4. Tam je opravdu krásně. kdysi dávno jsem tam byla se zájemcem, ale za ta léta se to tam hodně změnilo. Krásné fotografie...sluší vám to oběma.

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata moc vám všem děkuji společně za milé komentáře 🌻💐💓🌻💐💓🌻💐💓🌻💐💓🌻💐💓🌻💐💓

    OdpovědětVymazat
  6. Květo, zahrady v Kroměříži i samotné město mám moc ráda. Jelikož to nemáme tak moc daleko, občas tam zajedeme. Pěkné fotky jsi pořídila.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...