1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.
Setkání  v roce  2014  po 51  letech..

















10 komentářů:

  1. Bětuško to máš krásné vzpomínky👍💐👍👍💐👍jak to děláš, že jsi stále stejná-přihraj mi ten elixír mládí👍💐👍👍💐👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko jo stare fotečky zue základky a pak setkání po 51 letech a moc děkuji za pochválu..

      Vymazat
  2. wau to tak krásne fotky krásna pamiatka***********************

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško to muselo být po tolika letech sranda.Poznali jste se.Tak ty jsi pořádstejna ,tebe určitě....🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško no to víš že jsem některe nepoznala děvčata ale mne hnerd poznali všichni já jsem se jmenovala Macková tak jak jsem přišla tak hned všichni no jo mackula přišla ha ha moc děkuji

      Vymazat
  4. Parádní setkání. Jsou to hlavně vzpomínky na léta mládí...Krásně jsi to zpracovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji jo je to setkáni po 51 letech měla jsem to na blogu.cz ale mi nefunguje tak jsem to přendala sem ..

      Vymazat
  5. Moc pěkné fotky.Také mám hodně fotek ze školy,ale ze setkávání ne,příště si vezmu foťák.Měli jsme setkání po 50 letech a brzo by mělo být po 55.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško no to bylo moc fajn se tak setkát po toliká letech 🌻💐💓🌻💐💓

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...