1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.
 Podzím na  zahradě  ..












Tak mi kvete  tráva ..

















6 komentářů:

  1. Máš to nádherné,ty barvy jsou teď všude jako malované.Tu trávu znám,má ji dcera na zahradě a hodně se ji rozrostla.Také ji ráda fotím.To fialové nevím,co je asi azalka a nebo oleandr.Ten mi ještě na balkoně také kvete.Máš moc krásnou zahradu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo já myslím že to azalka ani oleandr není :-) nevím nechci dělat chytrou ale myslím že je to Vajgélie květnatá snad to píši dobře :-)

      Vymazat
  2. Máš moc hezkou barevnou zahradu Bětuško......

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásnou zahradu. Líbí se mi ta tráva. My máme zahradu jen pronajatou a ještě napůl se sousedy a tak nemám takovou volnost jako kdybychom měli zahradu jen svoji. Ale na brambory, cibuli,trochu zeleniny a pár kytiček nám to stačí. Dříve když jsem byla nemocná a nemohl a jsem moc mezi lidi, tak jsme tam
    hodně sedávali. Teď spíše cestujeme.

    OdpovědětVymazat
  4. Máte krásnou zahradu Bětunko jako každým rokem,Orchideje jsou úžasné máš lepší podmínky i mě zase kvetou musím nafotit ale nejsou tak nádherné jako máš ty :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško, parádné fotky, ta tráva je úžasná ♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...