1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Nový potah na křeslo a mám změnu..


Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..
 

Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   špinilo..A potah se vypere  ha ha..


Tak   a  mládi mají co dělat  než to  uloží..


8 komentářů:

  1. Hezký potah Bětuško a mladí si máknou 🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezký potah. To je z Deco doma? Také si tam chci objednat potahy na sedačku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru moc děkuji jo také jsem to nevěděla že se to dá objednat kamoška mi to řekla má také takové křeslo..

      Vymazat
  3. Bětuško,ten potah se mi moc líbí a pěkně sedne.Já bych potřebovala na sedačku hlavně,kde sedí manžel.Potahy co na ni byly se moc neosvědčily.Uvažovala jsem o takových natahovacích.Musím to prozkoumat.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko moc děkuji jo je tam více druhu podle křesel .

      Vymazat
  4. Zdravím Bětuško, nooo pěkný potah sis pořídila a vypadá to dobře. Jen ať mladý makají ty ses nadřela už dost hihihi.🌹🌺🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji zdravím to víš že já to nebudu sklízet

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...