1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Něco ze zahrady jsem nafotila


 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jenom jsem  přidala další květinky..









Pravnouček  


Přišla  na návštěvu  bydli tam za rohem..


trampolínu  mají už připravenou  na skákaní 


náš hlídač  

tak mi  kvetou   muškáty  na okně .




Jahody také  už  rostou ..



Orchideje mi zase kvetou..










Tady dcerka   zkouší  brambory  pěstovat jenom v  bedně  ale   musela to přikrýt    kočka ji všechno hrabala  



tam vzadu si nasadila  švestky a třešen  tak  jsem zvědava co bude rodit .

Živý plot také rozkvétá 









11 komentářů:

  1. Bětuško,máš krásnou zahradu a všechno ti kvete.I jahůdky ti rostou,no krása.A pravnoučátka rostou jako z vody.Máš z nich radost.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji jo pravnoučátka teda rostou a budou mít sourozence Markétka čeká v srpnu třetí tak to bude radosti oni se už těší..

      Vymazat
    2. Bětuško,to je hezké,děti jsou radost.Ti moji už jsou puberťáci,Zuzanka je na anglickém gymnázium a Tom s Lucinkou jsou už v osmé třídě.Ale všichni se dobře učí, mají na vysvědčení pořád samé 1.Dělají nám radost.

      Vymazat
  2. Bětuško,je to nádhera.A dětičky,jak rychle rostou.Obdivuji tě,jak to všechno stiháš.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko no musím to stihat všechno co nadělám jak jsem sama dcerka přijde na víkend tak aspon posekají zahradu a ukládají dřevo a pravnoučatka rostou aspon mám veselo..

      Vymazat
  3. Bětko, zahradu máš nádherně upravenou a všechno ti krásně kvete. Orchidejky mi doma tak pěkně nekvetou, momentálně žádná 😂 Macešky mám také ráda, jsou vděčné, odolné a krásně barevné, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za návštěvu měla jsem to ve spamu tak jsem se podívala jo macešky jsou krásné ..

      Vymazat
  4. Ahojky to je paráda ta tvoje zahrada Bětuško. A ty orchideje to je krása. Jasmínka a Mikulášek jsou zlatí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko zdravím a děkuji šak tě také čekám až pojedete kolem opatruj se..

      Vymazat
  5. Hezký víkend Bětuško, to je botanická zahrada. Velká krása. Macešky kouzelné a tech orchideí co máš. Krásně kvetou. Krásná pastva pro oči. No dá to vše práci mít takto udržovanou zahradu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc také děkuji za návštěvu jo da to práce ale se aspon nenudím zdravím..

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Přestalo pršet  tak jsem se prošla k řece  a dnes už je  řeka zaplněna   před týden bylo málo vody tak doufám že už přestane pršet ..   To b...