1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

🍕🍕Recept banánový chlebíček..


 Upekla jsem banánový chlebíček  měla jsem moc přezrálé  banány tady je recept..

Recept 

190g hladké mouky  1/2lžičky sody  9g kypřicího  prášku do pečiva 

150g krupice   1/2 lžičky strouhaného muškátového oříšku 

1/2 lžičky soli  2 vajíčka 3 zrale banány 150g másla 

Všechny suché  ingredience  promícháme 

Máslo rozpustíme   necháme ho zchladnout 

V míse  banány  rozmačkáme  přidáme   vajíčka ,máslo  zchladlé 

a spojíme  ze suchou ingredienci   vše spojíme  a nalijeme  do máslem  vymazané formy 

pečeme na 180 st  asi 30-40  minut chlebíček  je hotový až se nelepí na špejli..

Banány  vajíčko a  máslo  se spoji .
Formu jenom máslem vymazat 





Přeji dobrou chut ..



























7 komentářů:

  1. Bětuško to musí být moc dobré, vyzkouším...❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem pekla dýňový podle jedné blogerky.Určitě vyzkouším i banánový.
    Bětuško,děkuji za recept a přeji hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také hezký večer Jitulko jo je super jemný a děkuji za komentář..

      Vymazat
  3. Bětuško díky za inspiraci, určitě dobrota. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ahoj zdravím jo je to dobrota je to jemné vláčné také se měj hezký ..

      Vymazat
  4. Bětunko, díky za recept a určitě vyzkouším. Hlavně nám začne pečení cukrovíčka vůbec se mi do toho nechce hihi🌺 👩‍🦱 Opatruj se a moc zdravím. Andulku snad naučím a jak jsi psala Zdenička má úžasného Anduláka je boží♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...