1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

☃️🌨️Komorní Lhotka 25.11.2023


 V sobotu  jsme si zajeli  vedle do vesnice podívat na  vánoční trhy ze sestrou..
Já a sestřička..


Tady byla výstavka ručních práci .





Koupila jsem si    trubičky a oplátky .


Něco bylo  také k prodeji ..


Také byl betlém  vánoční 
Já a moje milována sestřička ještě že ji mám  nejsem aspon sama .

Sestra  já a  kamarádka .

Tady jsme si dali dobrou kávu..Je to manžel od vnučky .
Také nám začalo sněžit..
Dobroty které napekla vnučka.






9 komentářů:

  1. Krásné trhy a jste děvčata kočky.Na vánoční trhy se těším u nás budou příští víkend.Zajela bych se podívat i jinam,mám ráda předvánoční čas.Bětuško,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jste si to užily. Sluší vám to. Hezké dny Ti přeji

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško, tak to jste si užily ♥ Jinak sluší ti to i sestřičce. Krásný trh dečky se mi líbí i ty dobroty dala bych si hnedle👀 pošli mi oplatky aj sýry předem díky.🤣 😉Pozdravuje tě syn i manžel a máš na sebe dávat pozor! 🙋 😇

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško krásná akce, moc vám to sluší a jistě jste si hezky užily společně předvánoční čas. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata moc vám děkuji za milé komentáře jo bylo super třeba sem tam někam zajít no není to takové jako ve městě opatrujte se všichni hezké dny přeji ..

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuško,je to krásné.My jsme se byli podívat v Ostravě na Masarykově nám. A nic moc.Je to takové roztahané, betlém se mi vůbec nelíbí.Ale obchodní centrum Karolína je krásně nazdobená.Hezký večer přeji.🌨️🍀❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ⛄Jindřiško moc děkuji jo Karolína je krásná byla jsem tam se podívat u nás ve městě Frýdek Místek teprve 3.12. začínají vánoční trhy hezké dny přeji..⛄

      Vymazat
  7. To byla moc pěkná "akce", hezky jsi to nafotila a atmosféra Vánoc na nás dýchla. My jsme byli na rozsvícení stromku v Havířově, brzy bude reportáž. Přeji pěkný předvánoční čas. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani zdravím já vím že tam už to bylo rozsvícení stromečku bydli tam sestra ale byla u mne tak tam nebyla u nás ve Frýdku Místku teprve bude 3.12.vánoční trhy ..Přeji také hezké předvánoční dny opatruj se..⛄

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...