1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak mi to zase kvete Orchideje..







 

8 komentářů:

  1. Bėtuško to je nádhera. Také mi dvě kvetou a dvě ještě odpočívají.

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško, krása střídá nádheru ! Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško, krása střídá nádheru ! Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško to je překrásné jak ti kvetou.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně ti kvetou.Mně opadávají,ale to v tuhle dobu mám každý rok.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám děkuji děvčata všem společně ♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nædhera Bětuško.🤩🤩🤩🤩

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně ti kvetou orchidejky.Tyto barvy já nemám.Mám samé bílé a hlavně světlé.V Obi jsem viděla pěkné žluté,ale bohužel-už mám okny plná kytiček.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Sousedský Velikonoční jarmark 30.3.2024

  Veronika   vyráběla  krásné šperky z minerálů Dětičky si vytvářeli   ozdoby a  malovali  vajíčka   Jasmínka   moje pravnučka  byla šikovná...