1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Rajčatka 11.8.2022

Pěkně  mi to zraje   .











 

6 komentářů:

  1. Bětuško, to je úroda ! Taky jsem přemýšlela, že bych nasázela rajčata do kyblíků, daří se jim tam dobře? Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji jo daří se jim tam mám to i v záhonku to víš vnučka bydli tady kousek od nás tak pravnoučátka vždy přijdou a utrhnou ..

      Vymazat
  2. Budete mít pěknou úrodu rajčat.Já letos nedala ani balkonové na lodžii.Mladí mají rajčat také hodně kolem domu.Snad ochutnám

    OdpovědětVymazat
  3. Vynikající úroda.
    Přeji ti,Bětuško,klidné sluníčkové dny ☺

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...